Happy mama..

En (svettig) happy mamma som precis kommit innanför dörren efter att ha hämtat hem skrutten.
 
Åh, så skönt det var att komma tillbaka till förskolan och höra att allt hade gått kanon. Inga tårar, ingen saknad utan bara full med lek och bus. PUST.. Till och med 1,5 fisk hade glidit ner i magen.. För bra för att vara sant. Nu kan det ju fortfarande komma bakslag men det är så skönt att han redan trivs så bra. Han flinade upp när han såg mig när jag kom men sedan började han lekte igen så det slutade med att jag fick bära ut honom därifrån. Sen skrek han "hejdå" och skickade slängpussar till alla innan han gick :-)
 
Nu vilar han välförtjänat ute i vagnen och min gravidkropp ska passa på att göra samma sak innan han vaknar.. Ladda upp inför tvättberget och röran i bakgrunden :) Kram så länge! ♥

Kommentarer
Postat av: Louisefoto

Härligt o höra att de går bra för River , jag förstår att du saknar han hemma men han får ju leka av sig på dagis. Du är otroligt fin Amanda :)

2012-09-05 @ 13:20:21
URL: http://Louisefoto.spotlife.se
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander & bebis i magen

Fin du är! Och visst är det en lättnad att höra att de inte varit ledsna mer under dagen :) Kram

2012-09-05 @ 21:12:26
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0