Härliga unge!

Precis hemkommen efter att ha hämtat hem en unge som v.ä.g.r.a.d.e följa med mig hem. Jag fick bära ut honom skrikandes från dagis och sen gömde han sig bakom händerna hela vägen hem och blev jätte arg så fort jag försökte att prata med honom.. Jaja, det är väl bra att han trivs :-)
 
Imorse var det 2 grader och kallt.. Nu är det svinvarmt igen, inte lätt att klä dom små inte.
 

Varje gång vi har gått över "stora vägen" mot dagis och vi har varit tvungen att stanna vagnen för att det kommer bilar så har River alltid blivit otålig (noll tålamod, ni vet) och jag har varje gång förklarat att "nej, nu måste vi vänta tills bilarna har åkt förbi innan vi kan gå över", "Nu är bilarna borta, då kan vi gå". 
Imorse när vi skulle gå över så kommer det en bil långt uppe i backen så jag gick över iallafall då den var långt borta, vad gör River då? Jo han slänger upp händerna för ögonen och skriker "MAMMMA... BRUMM!!!!".. Haha, trodde jag skulle dö. Han är i en sån rolig ålder nu alltså.. Självklart ska man inte gå över förrän det är helt tomt på bilar :) Hihi.. 
 

Kommentarer
Postat av: rebecka 20årer - gravid&bonusbarn!

Oh, verkligen super fina kläder! Passar han perfekt med färgerna ju! :D

2012-09-20 @ 18:10:17
URL: http://perfectlifewithyou.blogg.se/
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander & bebis i magen

Söt River! Fina kläder han har!

2012-09-21 @ 19:49:58
URL: http://imm0rtelle.blogg.se
Postat av: Johanna - Life by Me

JÄttebra att han trivs :)

2012-09-21 @ 20:13:29
URL: http://lifebyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0