Mot vintern..

Godmorgon! ♥

Förstår ni att det är Oktober till veckan?
Visst är det galet hur snabbt hösten kom.. ? Jag älskar ju hösten som ni vet och speciellt när det går mot vinter och julmånaden. Ännu mer älskar jag hösten nu som gravid, svalt och skönt och hösten går ofta fortare än sommaren och vips så är det jul och sen är det dags att föda barn hihi. Så hösten får gärna gå fortare än vanligt detta år :) Förra helgen invigde jag vinterjackan iallafall.. Jag kör lite samma taktik som med River i magen. Jag kör på den jacka jag har så länge det går och efter det så får det bli tjocktröjor och öppen jacka när magen blir för stor. Jag tycker det känns onödigt att köpa på mig en vinterjacka bara för någon månad.. Jag tänker ju ändå inte vara såhär stor nästa år så hehe. Hur gör ni andra gravida? :)
 

Kommentarer
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin & Bebis i magen

Superfin jacka! Jag kör på samma som jag haft nu de senaste 2 åren. Köpte en billig jacka på Gekås då som går att dra in vid magen, så den funkar både med och utan gravidmage :) Kunde ha den hela graviditeten sist, så lär ju kunna det nu också :)

2012-09-28 @ 11:25:21
URL: http://jsantinelli.blogg.se
Postat av: Marie

Jag håller med, inte lönt med gravid-vinterjacka! Dessutom så brukar inte gravida kvinnor frysa, så jag tror att tjocktröja och öppen jacka blir perfekt! Annars får du väl låna mannens jacka ;)

2012-09-28 @ 13:06:25
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com
Postat av: Tina - Minnas mamma

Jättesnygg jacka! Men redan? Oj, oj. Jag tror jag måste plocka upp min ur källaren med, har liksom förträngt att sommaren som aldrig kom redan är över ;)

2012-09-28 @ 22:58:00
URL: http://www.hejtina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0