Så SKÖNT!

Godmorgon på er! ♥
Åh, jag är så glad över att för en stund sen ha lämnat en liten kille på dagis utan gråt. Idag kände jag igen min River igen. Jag sa hejdå och han tittade inte ens åt mitt håll utan ville bara ner och bygga lego. Sen kanske han blir ledsen när han upptäcker att jag faktiskt försvann, men om det händer så litar jag fullt ut på fröknarna, det är bara så skönt att kunna gå därifrån utan att se hans tårar spruta. U.n.d.e.r.b.a.r.t!

 
Laddar för dagis på vardagsrumsbordet. 
 
Jag blir helt svettig så fort jag startar datorn. Den sjunger på sista versen känner jag och det går knappt att göra något utan att fel meddelande kommer upp. Hårddisken är smockfull och jag får panik av bara tanken på att datorn ska dö innan jag hinner rensa och spara alla bilder. Jag har 73 GB med bilder i bara min kameramapp, plus att jag har massa andra bilder.. Det är ju helt sjukt egentligen men oj så viktiga dom är. Det är verkligen en mardröm om en endaste liten bild skulle försvinna, så detta lär jag ordna bums. Måste bara hitta sladden till den andra hårddisken först.. pust.. 
 
Nej, nu ska jag kurera mig i soffan med lite rostmackor och samtidigt kika på "det okända" från igår. Dom hängde ju i mina gamla hemby igår. Precis utanför den där tvätten har jag klivit på bussen i ca 18 år. 

Kommentarer
Postat av: Sara - Tripp, Trapp & Trullsan

Skönt att lämna utan gråt! Längtar inte till den dagen jag ska lämna Junie. Hon är extremt mammig och gråter bara man lämnar rummet utan henne =/

Min dator är nog minst lika kass som dig. Går inte att göra
någonting alls med den längre =(
Kram!

Svar: Ja, River är också lite så.. Jätte självständig och social men ändå sjukt mammig.. Jag kan knappt lämna han i ett annat rum när jag går på toa.. Då kommer han springades "mammam, mamma,mamma..böööhöö". Men så länge man får höra att det går över direkt och att det inte är några problem under dagen så känns det iaf lite bätrre :)
Mandy & River

2012-09-18 @ 11:21:43
URL: http://glamina.blogg.se
Postat av: michaela- med syskon i magen ♥


Åh jag håller med! superskoj att hitta till dig =D
superfin mage du har, min känns lite pluttig i jämförelse haha..men den ska väl snart ta sig den med ;) hur gammal kommer River vara när han blir storebror? runt två också?

2012-09-18 @ 12:05:58
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander & bebis i magen

Usch ja fy.. du får skaffa dig en extern hårddisk! :) Det är bra att ha!
Så söt bild på River! :)

Svar: Jo, jag har en sån, måste bara hitta sladden :)
Mandy & River

2012-09-18 @ 19:17:32
URL: http://imm0rtelle.blogg.se
Postat av: Johanna - Life by Me

Spara bilderna nu, innan det händer nåt! Måste jag också göra...

Vad skönt att lämningen gick bra!

2012-09-18 @ 21:26:47
URL: http://lifebyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0