SÅÅ glad..

Mormor har shoppat nappar åt lillebror ♥
 
Jag har precis lämnat av River på dagis, utan en enda tår. Han hoppade ner glatt och var mer leksugen än någonsin. Jag känner att den här jobbiga dagisångesten som jag upplevt börjar gå över lite. Nu har River snart gått en månad och jag har börjat vänja mig vid att lämna ifrån mig honom. När jag känner efter så är det inte just tårarna vid lämningen som har varit jobbigaste, just med tanke på att allt går så bra när det 20 sekunder senare går över, han brukar ju till och med gråta när jag lämnar honom hemma med Marcus liksom. Utan det är helt klart den här omställningen och att lämna ifrån mig honom som har varit jobbigt. Givetvis är det så, iallafall för mig, att det är jätte jobbigt och konstigt efter 1,5 år hemma med honom att plötsligt lämna över honom till någon annan. Men för honom skull så var detta nödvändigt. Han har lugnat ner sig enormt efter dagisstarten. Ett tag var han nästan hyper för att han var så energifylld. Nu är han en mer harmoniska unge, men fortfarande med energin på topp, fast på en mer normal nivå eller hur man ska uttrycka sig. Nej, detta är kanon för oss alla. Speciellt denna höst och som läget är nu med en jobbig graviditet så är faktiskt dessa 15 timmar i veckan en underbar "avlastning".. Så glad! ♥

Kommentarer
Postat av: Anja - 18 år & mamma till Sabina!

Såna nappar hade Sabina när hon var bebis också, såååå söta, men tyvärr ville hon inte ta dom, haha! :(

Svar: Hehe, ne River hade ju aldrig napp, men lillebror kanske :)
Mandy & River

2012-09-27 @ 11:35:58
URL: http://anjahakanson.blogspot.com
Postat av: Marie

Vilka superfina nappar, sånna vill jag också ha! Vet du var de är köpta? Ha en bra dag!

2012-09-27 @ 14:57:29
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com
Postat av: Johanna - Life by Me

Så skönt! Vi har också haft bra lämningar i veckan, det känns så bra i magen och hjärtat :)

Svar: Vad skönt! Ja, det känns verkligen kanon!
Mandy & River

2012-09-28 @ 21:20:30
URL: http://lifebyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0