Vecka 21



Då var det onsdag igen, vilket nu för tiden är veckans roligaste dag. Det känns ju alltid bra att byta gravvecka även om jag inte håller lika sten hård koll denna gång som med River. Jag fotade magen idag men tycker det känns lite tråkigt att fota då jag stör mig så hemskt på bristningarna. Nu är dom ju uttöjt igen och jätte tydliga, men samtidigt så har jag vant mig och dessa är en del av mig nu och utan dom så hade jag ju aldrig haft min River ♥ Så jag bryr mig inte personligen men tycker det blir fula kontraster på bilderna haha.. 

Vecka 21 går vi alltså in i idag. Pyret är fortfarande jätte lugn där inne, inte alls som storebror. Jag känner mig inte heller speciellt gravid förutom att jag känner mig typ..klumpig.. När jag är ute och går eller bara går runt hemma så är liksom varje steg tungt, det känns som att rumpan väger 2 ton. Jag har ju också ganska lätt för att få ont i magen som jag nämnde tidigare och det har jag ju haft hela denna graviditet. Annars så känner jag mig som vanligt.. Svälld och härlig :) 

Kommentarer
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin & Bebis i magen

Fina magen! Jag stör mig inget på dina bristningar, tycker du har en väldigt fin form på bebismagen :)

2012-09-12 @ 17:22:10
URL: http://jsantinelli.blogg.se
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander & bebis i magen

Så fin du är! Ja lite bristningar får man väl allt stå ut med.. de mesta av mina sitter på låren.
Hur stor var din bebis på rul? :) Kram

2012-09-12 @ 20:18:16
URL: http://imm0rtelle.blogg.se
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander & bebis i magen

Oj förstår att ni blev rädda! jag tyckte vår bm kollade läänge på hjärtat.. men hon räknade nog kanske bara slagen. Hon sa att det såg fint ut iaf :)

15 cm mellan hjässa och rumpa.. :) Kram

2012-09-12 @ 22:18:25
URL: http://imm0rtelle.blogg.se
Postat av: Marie

Vilken stor fin mage du har hunnit få! Mår du bra nu under graviditeten?

2012-09-13 @ 16:11:27
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0