Vecka 22

 
Idag går jag och lillebror in i vecka 22 ♥ 

Jag mår bra nu, jag har inte kräkts på över 2 veckor nu och njuter av min växande mage. Jag har börjat längta sådär rejält mycket efter pyret nu. Nu har man tagit sig igenom dom första jobbiga veckorna, man har varit på ultraljudet och allt börjar kännas mer verkligt. Jag känner honom varje dag och blir lika paff varje gång jag får en spark. Jag är så nyfiken på hur han ser ut.. Ser han ut som River eller på något helt annat vis? Enligt UL bilderna så är dom kopior. Samma lilla näsa, söta putande överläpp och sin pappa/farfars haka med grop i. När River föddes var han så galet lik sig farfar, nu blir han bara mer och mer lik mig och framför allt min lillebror. Han är en tydlig blandning av mig och Marcus, både inuti och på utsidan.. Kommer lillebror blir likadan? Kommer han bli lika vild och viljestark som sin bror, eller blir han som sin mor, blyg och lugn? Det är nu man börjar bli mer och mer nyfiken och bara lääängtar efter honom. ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna - Life by Me

Åh, så mysig och fin text :)

2012-09-19 @ 21:54:35
URL: http://lifebyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0