Ytterligare en sjukdag..

 
Åh, hur fin var inte denna lampa?? Jag älskar silvriga detaljer till allt det vita vi har hemma.. Nu när matsalsmöbeln i vardagsrummet ska bli vit och det äntligen ska bli lite ordning framför vår fina blommiga tapet, så vill jag ha dessa lampor hängandes över bordet.. Synd att dom inte säljs på IKEA i Gävle.. Men dom skulle nog lätt vara värd en längre tripp hihi. Någon som sett dom i butik? Är dom lika fina då? 
 
Här hemma blir det inte roligare än så att jag även idag ligger i soffan, klen och tråkig. Det är ju så tjatigt att jag nästan dör, men nödvändigt för att bli frisk. Tacksam över att River har sitt dagis veckor som denna iallafall.. En sån tråkig sommar som han hade då han fick sitta inne nästan hela tiden då mamma låg i soffhörnet och kräktes så skulle inte mitt dåliga samvete klara av att han får sitta och tycka synd om mig nå mer. Kram så länge! ♥

Kommentarer
Postat av: Emma Walfridsson

Tack för ditt svar :) Måste bara höra, du har väl en Canon? Vilken modell är det eller passar självutlösaren till flera? Jah har Eos 500D

2012-09-19 @ 11:47:11
URL: http://akeroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0