Avslutar..

Glöm ej att följa mig på instagram.. bymandyy heter jag där!

Just nu så sitter jag och huttrar i soffan med den bästa känslan som finns, nämligen att vara nytränad. Finns ju absolut inget skönare än att komma iväg såhär på kvällskvisten och köra ett pass, då känns liksom dagen komplett sen. Synd att terminen är slut efter denna vecka, jag som liksom hade hittat min grej! Får leta något nytt helt enkelt :)

Nu ska jag försöka spänna upp ögonen en stund till så att jag orkar kika på bb och sedan blir det pang i säng. Längtar tills River vaknar imorgon, det gör jag jämt då jag missat nattningen. Hihi. Kram och godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: tess

Åh vad skönt att vara nytränad, som jag längtar tills jag också kan börja träna igen ;)

2012-04-24 @ 17:59:47
URL: http://mymiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0