Ovan festare

Det är faktiskt ganska otroligt att jag har fått kämpat med att hålla mig vaken dom senaste timmarna. Iallafall med tanke på hur länge jag sov "imorse". Jag var nämligen ut med mina vänner igår. Första gången på sisådär 2 år som jag var iväg på en fest/krogen. Superroligt att vara ut med tjejorna men krogen, nej. Jag föredrar kvällar med vällingmys och teletubbies 100 gånger om. Bland det känner jag mig inte så himla gammal iallafall. haha. Galet att man inte ens är fyllda 25 år men kände sig betydligt äldre på krogen igår :p

Iallafall. Nog för att det var en lugn kväll så kom jag ju i säng sent. Inte för att det spelar någon roll egentligen. Jag klev upp vid 1 tiden idag och det skulle jag kunna göra alla dagar om ingen väckte mig eller så. Inte för att jag vill sova bort hela dagarna utan för att jag inte vaknar förrän 12-1 om ingen väcker mig.. Alltså varför? haha. Hur kan min kropp vilja sova så länge utan att ens reagera eller vara i närheten av att vakna upp innan? Det är nog tur att jag har en liten som pillar mig i ögonen varje morgon, annars hade man inte sett mycket av vardagen. :p Jag har alltid varit en nattmänniska som är en väldig sjusovare på morgonen. Vi som hade främmande och allt över helgen. Hann inte ens säga hejdå. Fy skäms på denna trötta mamma som nu återigen ska sooova =) Kram och godnatt! ♦
Följ min blogg med Bloglovin

Kommentarer
Postat av: Maria Simann Frennvik

Hej ! Ramlade in här och vill bara lämna ett avtryck ! Kommer nog fortsätta läsa. Kommer själv starta en blogg igen! ( har haft innan men ledsna)



Mvh Maria

2012-04-02 @ 10:20:46
Postat av: Rorree

men fan va snygg du är!

2012-04-02 @ 12:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0