Hemma och vänder..

Dagen mami med kulan. Magen ser ju enorm ut på bilderna :-)
 
Då är vi bara hemma och vänder. River hade kul på kalaset men jag känner mig faktiskt lite ledsen och nedstämd. Jag trodde att River hade slutat att bita sina små vänner men idag var han igång igen. Aja, det är ju en småbarnsgrej, så är det ju.. Men jag har kämpat så mycket med att få honom att sluta så jag kände liksom en lättande suck när jag trodde att det hade fungerat. Men men.. Det växer bort för många när dom börjar dagis, så jag hoppas på det. 
 
Dags att jobba! 
Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det börjar bli en mage nu :)

Svar: Ja verkligen :) känner mig redan enorm haha.
Mandy & River

2012-08-21 @ 17:50:56
URL: http://sokkerflikkan.blogg.se
Postat av: Cissi - mamma till Emma och gravid med smurfen

Svårt det där, Emma hade en period då hon bets på dagis, men gick över rätt snabbt... Sen hade hon en period då hon bara bet mig... men *peppar peppar* var ett bra tag sen nu.. Tror det ger med sig, kanske blir lite exalterad när det är mycket kul?

Fin mage ;)

Svar: Ja vi hoppas det går över här också. Ja,precis.. Nåt sånt är det. Det är ofta i samband med att han ska pussas och kramas som det liksom gör över i ett bett. Tack :) kram
Mandy & River

2012-08-21 @ 19:54:59
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0