Nya ramar..

Ibland känns det nästan löjligt hur mycket det svänger här inne mellan allvar och ytligt.. Men det är ju faktiskt allt det här ytliga som får en att tänka på annat för en kort, kort stund..
 
Dom här fina ramarna som jag har på sänggavel köpte jag i några fler ex igår. Dom är så fina och ger en liten gammeldags stil till vårt vardagsrum. 20 små enkronor betalade jag för alla 3, så även om dom är i plast och säkert inte så hållbara, så var dom iallafall fina för stunden hihi..
 
 
Idag är det ju nästsista dagen på detta år. Vi har inte ens planerat morgondagen. Vi var nog ganska säkra på att vi skulle vara på BB då, men än är vi inte där. Jag försöker ladda upp med sömn och tänker hela tiden att "nu måste jag sova ifall det sätter igång" men det går inte så bra. Jag kan ligga ner och sova kanske en kvart, sen vaknar jag av kramp i vaderna eller något. Jag minns att samma sak hände sista veckorna med River i magen.. Så att samla sömn är nästan omöjligt. Jag laddar batterierna med Rivergos istället. Min lilla skatt..

Kommentarer
Postat av: Sara

Jättfina! Var har du fyndat dem? Galet billigt ju :) Fin kort också :)

2012-12-30 @ 19:57:35
URL: http://frutyrberg.blogg.se
Postat av: Johanna - Life by Me

Så fina ramar, vart har du hittat dem?

Åh, det där med sömnen var inte lätt på slutet! Man kunde ju inte ligga som man ville, och man hade ont lite här och var.... Och när man har ett storasyskon hemma kan man ju inte alltid vila på dagen heller! Men Rivergos är nog den bästa energikällan <3

Svar: Ramarna är från dollarstore :)
Mandy & River

2012-12-30 @ 22:27:16
URL: http://lifebyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0