Tjatter..

Sådär. Då har vi landat hemma efter lite jobb och en dag på dagis. Det är ju totalt livsfarligt att vara ute på vägarna nu. Sån jäkla äcklig snörök och man ser inte ett skit! Usch, så läskigt! Jag har inget problem med kylan, men när det yrar snö nonstop så blir man less. -20 är iallafall bättre än +20 på somrarna för en kvinna med kropptemperatur på 250 grader, men tyvärr så är ju allt lite smidigt på sommaren. River vankade till dagis i alla kläder idag haha. Det är nog ovant och lite klumpigt såhär i början. 
 
 
Pyret fick sig en heldress idag också. Älskar den, så jag kunde inte låta bli när det var rabatt på Oii idag. Den kommer han bli supersöt i och nu är vi nog klar med de första/minsta kläderna. Vi hade mer kvar från River än jag trodde, men vid närmare eftertanke så hade han storlek 56 i flera månader, så det hann ju bli ett par plagg då. Det enda vi behöver är en varmare mössa som jag fortfarande inte hittat någon, finns verkligen ingen varmare i den minsta storlekarna.. Tips? 
 
2 julklappar har jag prickat av till River idag också. Hans mormor visade sin julklappsgömma idag och där var det kört. Hon har köpt ALLT som jag nämnt så nu får jag tänka om lite hihi. Aja, nu ska jag mysa med min prins. Så glad över att det finns rester kvar sen igår så vi slipper laga mat och sånt nu innan nästa arbetsplats väntar. Då hinner vi leka och mysa lite extra istället. 
 

Kommentarer
Postat av: Sara och Charlie

Åh, älskar MiniRodini! Den där är superfin, skulle vilja ha tröjan till Charlie :)

Svar: Ja, så fina! Ville ha byxorna åt River så jag kunde matcha, men dom var slut i hans storlek.. attans hihi.
Mandy & River

2012-12-04 @ 20:07:19
URL: http://sarasland.com
Postat av: Elin - Mamma till Melvin <3 & gravid med mini

Vilken söt! Undrar också om det inte finns varma mössor till små bebisar, måste också ha en!

2012-12-04 @ 21:07:39
URL: http://summermom.blogg.se
Postat av: Johanna - Life by Me

Fina fina dressen :)

2012-12-07 @ 23:28:17
URL: http://lifebyme.se
Postat av: Tittie

Vad kul att hitta in på din blogg! :) har precis som dig en pojke sen innan (2,5 år) och väntar nu en lillebror i februari :) ang mössa så leta jag också massor och hittade till sist en på hm. Så kolla där :)

Svar: Vad roligt att du hittat hit och att våra små är jämngamla :) Har kikat lite på H&M men inte hittar något.. Får hålla utkik lite till :) kram
Mandy & River

2012-12-08 @ 09:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0