Villervalla REA

Gud, jag har kärat ner mig helt i det här med leggings/långkallingar åt River. Han är så söt när han har ett par till ett snygg tshirt och det är ju så lämpligt till dagis. Nu när det varit så kallt så har River haft ett par under sina byxor och det slutar alltid med att dagis tar av honom byxorna för att det är för varmt med båda inne. Så nu spanar jag efter lite mer enklare färger och inte så plöttriga som alla hans långkallingar är, så att det blir lättare att klä tillsammans med någon tröja =) 
 
Villervalla hade lite REA så då passade jag ju såklart på. Det fick bli en matchande mössa också och ett likadant set till lillebror.. Med en vit eller svart tshirt så kommer det bli sött och fräscht! :) Hihi, älskar tanken på syskonmatchning. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: susanna

<3 <3

2012-12-09 @ 08:52:41
Postat av: Sara

Vilket bra tips! Jag köpte nattlinne till Signe och en pyjamas till bebisen därifrån efter ditt tips :)

2012-12-13 @ 20:30:28
URL: http://frutyrberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0