Duracell på Furuviksparken..

River blir om någon vecka 1,5 år och jag kan fortfarande bli förvånad över vilken livfull och vild unge han är. Det var en mycket trött mamma, mormor och Per som satt sig i bilen hem efter en heldag i stekhet sol i Furuviksparken. River däremot är ju aldrig trött. Han har sprungit runt, runt och runt ännu mer. Det är så roligt se honom springa runt och pyssla med allt, göra fågel av en fjäder ungefär. 
 
Det ska bli så otroligt spännande att se hur lillesyster/bror där inne i magen kommer att bli. River har ju varit aktiv och kört full ös medvetslös sen han var mycket lite, så man såg ju hans personlighet väldigt tidigt.. Jag ljuger inte om jag säger att jag kanske önskar att 2an iallafall har ro att sitta still en stund ifall ;-) hihi.. Härlig och underbar är han ju iallafall, våran River. Och kul att vi fick med oss Sarah och Leon idag också :-)
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Skönt att höra att fler har extremt livliga barn! Nu är min pojk bara 9,5 mån men han har varit galet aktiv sen han var pytteliten!! ;)

2012-08-03 @ 13:23:01
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se
Postat av: Angelica

Vann lite ni me ser jag :) Roligt!

2012-08-07 @ 16:06:47
URL: http://aangeeliicas.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0