Nej, nej, nej.

Skaplig ISOmiss, men söt som sjutton ändå ju =)
 
Inte trodde man väl att det skulle ta 17 månader för River att lära sig att säga nej, med tanke på hur många gånger per dag han hör det ordet menar jag ;-) Nu har han iallafall lärt sig det och vi skriver upp det som nästa ord på listan. Nääääh! säger han rättare sagt.. 
 
Så sött när man nu får svar på sina frågor.. "Vill du ha en macka, River?" - "Nääh!". Tyvärr han har han inte lärt sig säga ja än och nu när han upptäckt att nej är ett svar, så svarar han mest nej hela tiden.. Han får alltså känna på lite hur det är att vara mamma för stund ;-) hihi-

Kommentarer
Postat av: Louisefoto

Gud va söt han är

2012-07-05 @ 10:45:04
URL: http://Mondoblog.se/louisefoto
Postat av: Rorre

Men vilken stilig kille!

2012-07-05 @ 12:21:30
Postat av: Johanna - Mitt liv

SÅ söt :)

Charlie säger ingenting än, inte ens mamma och pappa, men han har börjat babbla som tvillingarna i comhem-reklamen så snart kanske det kommer något ord man förstår också :)

2012-07-05 @ 20:53:46
URL: http://johannabolmgren.se
Postat av: Johanna - Mitt liv

Så söt :)

Charlie säger ingenting än, inte ens mamma och pappa, men han har börjat babbla som tvillingarna i comhem-reklamen, så snart kanske det kommer något ord man förstår :)

2012-07-05 @ 20:55:17
URL: http://johannabolmgren.se
Postat av: Rosanna

Min säger Naaaaaj:) Å han kan svara mmmm om man frågar om äta mat, ha välling osv :)

2012-07-09 @ 20:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0