Vår valborg

Valborg bilder..

Vi hade en mysig valborg med Leon och hans mamma och pappa. Vi tog det enbart lugnt, åt mat och kikade på brasan. River röjde runt och klappade massor med hundar och ville gärna vara mitt bland alla smällare. Jag älskar att jag har fått en unge som är framåt, social och totalt oblyg, men ibland tycker jag att det är lite jobbigt med den där oblygheten. River går fram till vem eller vad som helst. Oftast är det ju inga problem men jag önskar ändå att han byggde upp lite respekt, framför allt mot djur. Det spelar ingen roll om hunden är 2 huvuden längre än River eller hoppar upp på axlarna på honom, han går bara fram och nyper/klappar den på nosen. Man vet ju aldrig hur hunden reagerar på det, även om ägaren säger att det är en snäll hund. Jag är kanske överdriven men om jag kunde visa hur River är så skulle ni förstå  :-) Han är liksom social och framåt för 3 och alldeles, alldeles för orädd.. Iallafall enligt han mor :)

Kommentarer
Postat av: Louisefoto

Underbara bilder :)

2012-05-02 @ 09:11:09
URL: http://Louisefoto.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0