Dop och dop och fest..

Gud så fort den här helgen gick.  Vi har inte haft något planerat på flera helger den senate tiden. Den här helgen kom allt hehe. I lördags så var vi på två dop och sen gasade vi hem för att gå på min pappas 50 års fest. Mindre stressad har man ju varit :) Kul att träffa Charlotte efter många år iallafall, även om vi tyvärr inte kunde stanna så länge då vi fick stressa vidare ♥
 
River hade klätt upp sig i slips dagen till ära och mamman fastnade på en sur bild, en mycket passande och visande bild om Marcus får säga sitt.. höhö.. kul! 
 

Och då var det Måndag igen. Det är väl det enda negativa med att fullt upp under helgerna, att den tar slut så fort. Sitter och funderar på om jag och River ska börja plocka fram julstjärnorna och pynta lite.. Känns lite tidigt, men är ändå sugen.. Ja, så får det nog bli! Vi vaknade halv 8 idag och då känns det inte som om man hinner nånting innan det är dags för lunch och vila igen hehe. Kram så länge iallafall! ♥
 

Kommentarer
Postat av: charlotte

tack för att ni kom!!! <3 och tack så mycket för presenten!! vi måste hälsa på er snart också, skulle vara roligt att se hur ni har det där borta :)

2012-11-26 @ 09:40:54
URL: http://charlotteholst.blogg.se
Postat av: Sara

Helgerna går alldeles för fort! Jag plockade fram julstjärnorna i lördags, lite tidigt men kunde inte hålla mig mer =)
Kram!

2012-11-26 @ 10:29:37
URL: http://glamina.blogg.se
Postat av: Sara

Fin du är! Kul att du hittade nått att ta på dig. Jag ska nog ta fram stjärnor och adventsljusstakar i morgon. Längtar :)

2012-11-26 @ 15:45:44
URL: http://Frutyrberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0