Längtan efter en prins..

Att man drömmer galna drömmar under en graviditet är ju ingen nyhet. Jag sover otroligt dåligt om nätterna då jag ständigt vaknar av att jag drömmer.. Ibland om troll, ibland om lycka och oftast om olycka. Inatt drömde jag att jag födde barn. Ut kom en liten kille med helt kolsvart hår, bruna ögon, liten spetsig näsa och stora fylliga läppar. Helt tvärtemot hur River och jag själv ser ut, så jag blev helt galen när barnmorskorna skulle lägga honom på mitt bröst.. Det där var ju inte min unge.. Han såg inte ut som River och det skulle han ju göra.. Usch, så galet och hemskt det var.. Det slutade iallafall bra innan jag vaknade upp och jag hade lugnat mig och insåg att det där var vår lilla prins.. Och att han faktiskt är en helt ny liten person och inte "ska" se ut som River hihi.. Marcus säger det ofta när jag beklagar mig över något och säger "Det är konstigt, för såhär var det inte med River i magen".. "Nej, precis.. Det är INTE River som ligger i din mage nu heller".. Det är ju såååå svårt, fortfarande, att förstå att det finns en ny liten människa där inne.. Och nu när jag snart är i 8e månaden så är längtan sådär galet mycket efter det där första mötet.. Till och börja med så ska vi på ett till UL om 3 veckor.. Ytterligare en litet hej genom skärmen innan det smäller på riktigt.. En till förlossning.. -Hjälp! :) En till familjemedlem - Längtan! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Känner precis igen mig. Tror/tänker också att det är en till liten Signe där inne. Ha en skön lördagkväll!

2012-11-17 @ 17:50:16
URL: http://Frutyrberg.blogg.se
Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira - syskon på väg

trist med magsjuka men skönt att det är över nu..

Svar: Ja, riktigt trist!
Mandy & River

2012-11-18 @ 12:57:04
URL: http://www.josephinewestling.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0