Pappa,pappa,pappa..

Hej och hå! ♥ Blir lite glest här inne nu känner jag, måste få upp tempot igen hihi, men det har varit mycket med sjukdomar som sagt den här veckan och Marcus har även han varit hemma sjuk och det märks på River att han fått extra mycket tid med sin pappa denna vecka. Ikväll när jag skulle natta honom och Marcus inte var hemma så låg han och sa "mmmm, pappa" sådär gosigt och när jag frågade om jag kunde få en godnattpuss så sa han NEJ och vände sig om och pussade pappas kudde istället. Hihi, jaha.. jag fick ligga kvar en lång stund i sängen efter han somnat för att pussa och gosa med han, allt för att inte plåga honom i vaket tillstånd.. Lilla pappagrisen! 
 
Tunika - Bonprix.
 
Nu har jag plockat fram lite fredagsmys och tänkte lägga mig i soffan och vila resten av kvällen.. Imorgon väntar en fullspäckad, stressig men rolig dag. Måste vara i form för fullt ös och för att få River att sitta still och lugnt i två kyrkor hihi. För att lyckas med det krävs en utvilad mamma med mycket tålamod hihi.. 
 

Kommentarer
Postat av: Louisefoto

Hihihi sååå söt din lilla River är :)

2012-11-23 @ 20:53:33
URL: http://Louisefoto.spotlife.se
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

åh vilken fin tunika! och mage förstås :)

2012-11-24 @ 08:13:09
URL: http://fashionstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0