Sova hela dagen och nätterna..

Vilket liv man har nu hehe. Direkt när jag lämnat River vid 9 tiden så går jag hem, äter frukost och lägger mig på soffan. Jag somnar sedan och kliver upp nu, precis innan jag ska gå för att hämta honom. Välbehövligt lär det ju vara eftersom kroppen skriker efter det, så jag lyssnar och får helt enkelt ta tillbaka mitt liv sen när bebisen är född hihi.
 
 
Idag tänkte jag faktiskt låta River vara hemma. Vi hade en sån mysig morgon och han var SÅ glad och skojade och busade att jag ville inte lämna bort han hihi.. Men jag fick göra det ändå, då jag vet att han vill ju så gärna dit och jag fick några timmars sömn. Win, win.. På tal om sömn.. Nu kan vi efter nästan 22 månader säger att River sover hela nätterna. Vi har inte gett honom ett nattmål på flera veckor. Han vaknar alltid och går in till oss nångång där mitt i natten, men annars så sover vi bara. Det var några nätter där han frågade efter vällingen när han kom till oss, men då sa vi att det var mitt i natten och man kan ju inte äta då, då somnade han bara om utan protest. SÅ skönt.. Allt började verkligen vända när han började på dagis, blev mer trött om kvällarna och åt rejält med mat på dagis. Perfekt.. Nu får vi njuta i två månader innan vi ska börja om med vakennätterna igen hihi. 
 

Kommentarer
Postat av: Rorree

Fina killen! <3

2012-11-29 @ 18:08:08
Postat av: Johanna - Life by Me

Vad skönt att ni får sova! fast jag tycker inte man sover hela natten om man blir väckt... I så fall skulle vi ha sovit hela natten i flera månader :) Men nej, vi blir väckta en eller två gånger (ibland mer) för att stoppa i nappen eller lyfta över till oss...
Och tyvärr blev det inte bättre för oss när han började dagis, så just nu funderar vi på att ta bort sömnen på dagarna...

2012-12-03 @ 22:33:04
URL: http://lifebyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0