Vecka 25

Onsdag idag, vilket betyder en ny graviditetsvecka. Nu är vi tagit oss till vecka 25 och det känns som ett litet delmål.. Jag har några mål uppsata, roligt att räkna ner till annat än bara BF.. Dessa är vecka 25, under 100 dagar, vecka 30, 35 och sen bf hihi. 
 
I vecka 25 så mår jag bra. Trött som ni vet och känner mig väldigt gravid och tung, annars mår jag bra. Har mått illa i två dagar nu och även kräkts, det har jag inte gjort sedan vecka 20 ungefär, och dessa två dagar med illamående har gjort att jag tänker tillbaka på hela sommaren och undrar hur jag överlevde detta illamående? Starkt gjort, berömmer jag mig själv hihi. Som sagt, en lugn lillebror bor där inne, men när han väl sparkar vilket  ändå är ofta, men på ett lugnare sätt, så är det  istället mycket hårdare sparkar än vad jag minns med River.. Kanske är det bara för att man glömmer eller så är han lite starkare. Han sparkar väldigt långt ner och rullar väldigt ofta runt, vilket känns ganska obehagligt faktiskt.. Detta är inte heller något jag minns från tiden med River i magen, inte sådär tydliga kullerbyttor iallafall.. Men som sagt, jag mår bra. Tungt och osmidig, men jag är ju gravid och njuter av det :) 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Louisefoto

Oj vilken mage du har fått.
Har du käkat för mkt bullar ;) ;) ;)?
hur mycket har du gått upp i vikt nu ?

Svar: Några bullar för mycket gissar jag på :) Jag vet inte hur mycket jag gått upp.. 5,5 kg vad jag vet.. men har inte vägt mig på 2-3 veckor, så det är nog lite mer nu :)
Mandy & River

2012-10-10 @ 21:33:05
URL: http://Louisefoto.spotlife.se
Postat av: Hanna Z | Mamma - Mode - Gravid

Ja men visst hade det det? Nu kommer jag istället sitta här hemma i soffan tjock och dan och vara avis på att du har "ditt gjort", haha.
Men åh har du inte? Kändes som om den var relativt ny då dom hade massa kvar i "min" butik. Hoppas du hittar, den är superfin!

Och du är också superfin! <3

2012-10-10 @ 21:56:52
URL: http://hannaz.se
Postat av: Sara - Mamma till Elvin

Fin du är! :)

2012-10-10 @ 22:28:21
URL: http://Www.frookensara.blogg.se
Postat av: Marie

Så fort tiden går, redan vecka 25 :) Det måste känns skönt att vara mer än halvvägs i alla fall! Helt bekvämt är det väl aldrig att vara gravid, men det är en riktigt bra belöning i slutänden!

2012-10-11 @ 10:44:03
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com
Postat av: Clara

Om du vill ha fler delmål på slutet när tiden går ohyggligt långsamt kan du ju sätta upp vecka 38 också, när bebis är färdigbakad :) Så gjorde jag, eftersom slutet av graviditeten har ett väldigt tråkigt sätt att släääääpa sig fram på ;)

2012-10-11 @ 10:45:05
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Helt sjukt vad veckorna springer iväg.. imorgon går jag in i v.25! Fin du är!

2012-10-12 @ 15:53:35
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0