En söndag väntar..

Lilla pyjamasrumpan imorse. Jag tycker River är så söt/tuff i lite leggingsliknande byxor, skulle gärna ha lite fler sånna åt honom, med något tufft tryck kanske :)

Godmorgon Söndag! ♥
Här vaknade vi före tuppen, som vanligt.. Vi har ju vår egna lilla morgonpigga kille här hemma :) Så nu efter mys frukost och liknande så sitter vi nu i soffan, River med sitt barnprogram och jag och Marcus med varsin datorn i knät haha. Trevligt. Nu ska vi strax dra igång här hemma.. Idag ska vi fixa oss en ny säng, eller en sängstomme rättare sagt. 
 
Kram så länge! ♥

Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Viggo -09 & Melker -11.

Sötungen! :) Tycker med mina pojkarna är söta i leggings! Ett tag körde jag svarta leggings till tuff t-shirt, ser så punkigt och sött ut :) Måste vara skönt med leggings med! Hojta till här på bloggen om du hittar några att tipsa om!! :)


Svar: Jajjamen.. ska spana och se om jag hitta rnågra tips :) Vart har du köpt svarta vanliga? :) Har bara sett på Lindex, men bara upp till 86, River behöver nog 92 :(
Mandy & River

2012-09-30 @ 10:34:54
URL: http://emmashjartan.se
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander & bebis i magen

Vilka söta byxor/leggings :) Skönt med såna kläder :)

2012-09-30 @ 20:30:26
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0