Hej ny veckan..

Hej allihopa.. Vågar jag berätta varför det varit så tyst här inne i helgen?..



Jo det var nämligen så att jag kunde inte logga in. Det stod bara fel användarnamn eller lösenord, och jag har svurit både en och två gånger över att blogg.se krånglar IGEN.. Imorse kom jag ju på att jag bytte lösenord förra veckan och skämdes nästan för mig själv ;-)

Aja, då var det måndag igen och jag har nyss lämnat en ledsen kille på dagis. Det är inte själva dagis som är problemet utan hela helgen har varit jobbig och gnällig. Jag vet inte om det är ett bakslag för allt nytt som hänt under veckan eller vad det är, River är inte sig lik iallafall, så lite tårar på dagis hade jag förberet mig på. Han studsade upp i frökens famn när hon nämnde tågbana och bilar och var överlycklig.. Men sen sa ju den där dumma mamma att hon skulle gå och vinkade hejdå, då blev vi lite ledsen. Iofs precis som vi blir när mamman går till ett annat rum hemma så det är ju en vanlig reaktion här hemma. Att allt blir bra så fort han ser den där tågbanan vet jag ju, så idag var det inte lika jobbigt som i veckan att gå därifrån. Jag vet ju att han vill vara där mer än någon anannstans. 
 
Nu blir det massa ärenden för mamman. Dags att skriva in sig som arbetssökande.. Jippi! :) 
Kram så länge! ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander & bebis i magen

Haha det här med lösenord är jobbigt :P Inte lätt att komma ihåg vilket man har, men vilken tur att du kom på tillslut att du bytt... och visst är man ännu mer tankspridd nu när man är gravid?! :P

Vilken härlig bild.. mysigt med blåsbubblor :)
Kram

2012-09-10 @ 14:03:48
URL: http://imm0rtelle.blogg.se
Postat av: Rorree

Men va söt han är!

2012-09-10 @ 17:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0