Lite bättre..

Usch, så dålig River blev under dagen. Hans feber gick ganska snabbt upp i 40 grader och feberkräkningar kom som på löpande band över honom, mig och sängen. Ett tag var det kaos här hemma och jag kände mig hjälplös när han var så dålig. Men efter att ha sovit hela dagen förutom korta studer där han tankat med lite saft så vaknade han i eftermiddags med en mycket lägre temp. Så skönt och sen dess har han lekt och härjat som vanligt. 
 
Nu sover han och jag sitter och tuggar på några godisbitar, och jag som sa igår att jag skulle tejpa igen munnen efter att ha vägt mig haha. Men att äta det man är sugen på under en graviditet är A och O.. Iallafall för mig, ska be Marcus ta ut vågen i garaget eller nåt sånt istället ;-) 
 
Godnattkram! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander & bebis i magen

Stackars lille vännen :( Hoppas han är piggare idag! Kram

2012-09-25 @ 13:03:35
URL: http://imm0rtelle.blogg.se
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin & Bebis i magen

Jasså, har du märkt av gravidkilona nu? :) Din lyllos som sluppit ända fram tills nu, hehe :P Hur mycket har du gått upp nu då (om det inte känns för personligt att säga alltså). Jag har ju gått upp 10 kg nu! :O Det känns i kroppen, haha!

2012-09-25 @ 19:41:11
URL: http://jsantinelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0