Redigering..

 
Åh, jag kan fastna i timmar bland bilder och redigering. SÅ roligt. Nu är det inte nå avancerat eller liknande, men nånting pillar jag alltid på mina bilder. Konstrast, färger, ljus och liknande. Allt gör jag enkelt i photoscape, photoshop har jag provat men aldrig förstått mig på. Detta funkar minst lika bra! Detta är min favoritredigering.. Enkelt genom att först ljusa upp ordentligt, lägg på ett svartvitt lager och sen en rödton..  Skulle kunna göra alla mina bilder såhär om det inte vore för att det blir lite färglöst här i bloggen hehe. Fint är detta iallafall, speciellt när man skriver ut och gör det till förstorningar. 
 
Nej, nu blir det en sväng till stan som sagt. Fastnade här men nu är det dags att pysa. 
Kram så länge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0