Silver..

Här sitter jag och vräker i mig lite lunch innan hämtning av klimp. 
 
Oj, så fort denna dag gick.Helt plöstligt så var det dags att kasta i sig lite lunch och strax gå och hämta mitt lilla hjärta. Jag åkte in till stan en snabbis för att komma ut och på andra tankar, blev så irriterad på allt imorse att jag lära göra någonting. Hittade lite fint till hemmet. I silver, precis som jag vill ha det just nu. Bland annat jätte fina ljuslyktor som ska få stå på golvet i vardagsrummet, eller ja, förhoppningsvis ska dom få stå där.. Har jag tur så står om hel iallafall till helgen ;-) 
 
 
Och sen fina ljusstakar. Köpte två igår men var tvungen att köpa fler idag, vill ha dom i varje rum, typ hihi! Så fina! Och billiga.. 
 
 
Nej dags att tugga färdigt och sen gå mot dagis. 
Kram så länge! ♥
 

Kommentarer
Postat av: ida

Åh vilka fina! Var är dem från och vad kostar dem? :)

Svar: Dollarstore och dom kostade 30 och 40 kronor :)
Mandy & River

2012-09-28 @ 09:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0