Två nya kompisar..

Hemma igen efter mötet i stan och nu ligger lite tacomiddag i magarna. Vi ska snart packa väskan och åka iväg över helgen. Vi ska ner till Marcus syster som fyller år och fira henne osv. Förhoppningsvis somnar vilddjuret så bilresan går smidigt :)
 
Jag köpte två nya kompisar idag förresten.  Två efterlängtade kompisar, nämligen ett stativ och självutlösare till min käre kameran. Har redan gått lös med dom och jag älskar dom, förstår inte hur jag klarar mig utan dom? Om det nu är möjligt så blev jag ännu mer kär i min lilla canonvän efter dessa köp. 
 
Aja, packa väskan var det. 
Trevlig helg på er om vi inte hörs nå mer under vår tripp! ♥
 


Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander & bebis i magen

Väääldigt bra kompisar allt ;) Perfekt när du ska ta magbilder och så :)

Svar: Precis hihi :)
Mandy & River

2012-09-14 @ 21:16:40
URL: http://imm0rtelle.blogg.se
Postat av: Susanna

Fina Amanda!

Svar: <3
Mandy & River

2012-09-15 @ 15:31:07
Postat av: Emma

Var köpte du självutlösaren och hur mycket fick du betala? Funderar på att köpa en sån, stativ har jag men det blir ju aldrig använt ;)

2012-09-19 @ 11:00:06
URL: http://akeroe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0