2013

Hej 2013. Det blir alltså en Januari bebis ändå. Det trodde man väl aldrig, men nu blev det så ,så nu blir väl varje dag bara en evig väntan även om det egentligen är 28 dagar kvar till BF , men det datumet är ju utsuddat för längesedan även om man aldrig kan veta.. :) 
 
Såhär tjusig var min lilla kille igår iallafall.. Nyårsfin. Vi hade en lugn och skön nyårsafton där vi bara hängde hemma hos Rivers farmor. Vi höll oss till och med vaken till 12 slaget hihi. Idag är vi seg allihopa. Jag är lite smittad av grabbarna även jag och Marcus ligger fortfarande halvdöd. Jag ska iallafall ta och duscha iskallt nu och sedan åka iväg på lite kalas. Måste ju ta oss dit då det väntar smörgåstårta.. Inget jag är jätte förtjust i men det ryktades om en massa räkor på och River ÄLSKAR räkor hihi.. Nej, som sagt.. Dags att duscha kallt och piggna till lite.. Hoppas ni alla får en fin start på det nya året ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Louisefoto

Så fin skjorta :)

2013-01-01 @ 16:19:53
URL: http://Louisefoto.spotlife.se
Postat av: Ida med bebis i magen<3

Åh va fin han är! Söt-nöt! :) hoppas er nyår blev bra, massa kramar! :)

2013-01-02 @ 00:36:29
URL: http://idasmirakel.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0