Dagarna går..

Världens finaste (och snorigaste) storebror ♥
 
 
Sov länge idag. Skönt. Det finns en hel del sömn att ta igen efter den veckan om man säger så. Har fixat Elliots dödsannons nu. Känns grymt. Nu måste jag göra något annat för att inte deppa ihop. Vi måste ha sysselsättning HELA tiden annars blir vi galen. Det är tur att vi är lika på den fronten jag och Marcus. Att sitta hemma, om så bara för en timme är inte bra för oss. Vi måste ha något att göra hela dagarna för att slippa falla in i alla jobbiga tankar. Tyvärr så är min kropp totalt slut. Igår värkte den så att jag nästan blev tokig. Det har gått i ett sen vi kom hem från sjukhuset och vi är ute på språng hela tiden. Jag glömmer liksom bort att det bara är 6 dagar sedan jag födde barn och att kroppen måste ha tid att läka, men det krockar ju liksom med att ta en dag hemma i soffan och bara vila när man vill göra allt annat än att sitta still och ha det lugnt.. 
 
Jag är iallafall tacksam över att min kropp mår mycket bättre efter denna förlossning än efter Rivers. Då hade jag så ont i en massa stygn i nästan 8 veckor. Och min svanskota gjorde att jag knappt kunde röra mig. Allt sånt slapp jag denna gång och det var man väl värd i allt detta..

Kommentarer
Postat av: Monica Ekman

Tänker på er båda gumman..vad duktiga ni är, jag gråter och gråter hela tiden jag läser detta. Men som fler skrivit så kommer Elliot att sitta hos änglarna och vaka över er och titta på sin söta storebror River, var glad att ni har denna goa unge. Jag önskar er all lycka och välgång i framtiden...fast det säkert känns svårt i denna stund....Hör av er om ni vill...Kram

2013-01-16 @ 12:55:07
Postat av: Anna- Mamman som drömmer om ett större boende

Vilken söt bild på River!:) Att ha sysselsättning är superbra för bearbetning, glöm inte att vila ut bara så att ni får ny energi. Kram

2013-01-16 @ 16:15:30
URL: http://frokenstockholmare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0