Fasikeen...

Godmorgon! ♥ 

Här började dagen kanon för en hormonfylld mamma. Det är inte många plagg som passar just nu. Jag har två par byxor som jag kan ha. Ett par mammaleggings och ett par mjukisbyxor. Gissa vad jag upptäckte i morse? Att jag krympt båda i tvätten!! Haha, ja jag vet inte om jag ska skratta eller gråta längre haha. Så nu får jag akut beställa och hoppas jag hinner få något innan helgen annars får jag trolla :) 
 
Mumsfrukost..
 
Nu ska vi åka iväg och göra något som River tjatat och längtat efter.. Någon som kan gissa vad? hihi..
 
Kram! ♥
 


 
 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag kan inte gissa, men jag hoppas att ni får kul ändå! :)

2013-01-03 @ 11:26:57
URL: http://matildalinneaforslund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0