Is premiär..


Självklart var det en tur på isen som väntade..  River har ju verkat ganska kaxig innan när det kommer till att åka, men vi trodde faktiskt att han skulle bli lite rädd när han kom ut på isen men icke. Han är SÅ duktig. Det har han alltid varit när det kommer till motorik och att röra sin lilla kropp.. Jag är sååå stolt över den här ungen, så stolt att jag smäller av och ibland kommer man på att han faktiskt inte ens är 2 år ännu men ändå så stor och duktig ♥ och JA, ibland får man skryta lite extra över sina barn.. Speciellt när dom förtjänar det hihi. 
 
Nu sover han en liten vila och jag sitter och läser lite om bildstorlek och skit.. Nånstans går det ju fel eftersom alla mina bilder blir i dålig kvalité när dom kommer upp här eller när jag skriver ut dom. Så tjatigt när man tar så fina bilder och sen går det inte att använda sig av dom :/ Jag har tjatat om det här länge nu, jag vet.. Men jag lär fortsätta tills jag hittar en lösning hihi.. Nej, det får bli lite mat och hockey nu istället för just nu blir jag inge klokare. Kram! ♥
 
 

 




 

 

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Elvin

Så duktig han är! :) Vill skicka några styrkekramar till dig/er, kan inte ens tänka mig hur det skulle vara att gå igenom det ni gör nu. Ni är så fruktansvärt starka och jag känner det bara genom att läsa din blogg. KRAM!

2013-01-03 @ 14:13:02
URL: http://frookensara.blogg.se
Postat av: Elin Gabriella - Bröllop 2013 ♥

Du har verkligen en fin och duktig liten kille ♥ Stor kram

2013-01-03 @ 16:05:23
URL: http://elingabriella.se
Postat av: Aline

Vilket format sparar du bilderna i? Kolla om det är RAW, annars kan du ändra till det :) Då brukar det bli bra utskrifter. Det kanske hjälper lite, om det nu inte är så redan :) Annars kan jag tyvärr inte hjälpa dig :P

2013-01-03 @ 18:23:54
Postat av: Sara

Vad duktig han är! Vi åkte med Signe förra veckan. Hon ville inte ens står själv. Är riktigt imponerad av River! Man får skryta om sina barn :)

2013-01-03 @ 20:12:43
URL: http://frutyrberg.blogg.se
Postat av: Sara och Charlie

Men oj, vad duktig han är! Fantastiska lilla kille <3

2013-01-03 @ 21:34:46
URL: http://sarasland.com
Postat av: Johanna - Life by Me

Så duktig! Jag har då inte ens haft en tanke på att man kunde testa skridskoåkning med dem redan :P

Nu vet ju inte jag vad du använder för program eller så när du gör dina collage, men jag sparar mina bilder i den storlek de ska vara på bloggen. Mina bilder är tex 600 px breda, då gör jag en sån bild i Photoshop. Man får ju förminska originalbilderna då för att de ska rymmas. Och sedan när jag laddar up bilderna på bloggen så väljer jag 600 px på storleken.

Vet dock inte om det hjälper dig :)

2013-01-03 @ 22:33:56
URL: http://lifebyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0