Oinspo..

Hej! ♥
Det känns alldeles för tyst här inne. Jag vill skriva så mycket mer än vad som blir av. Många gånger känns det bara fel, men imorgon är det måndag och ny vecka. Då har jag även bestämt mig för att lägga all ångest bakom mig och verkligen fortsätta göra det som jag tycker är allra roligast, nämligen att fota och skriva = blogga. Det är även lite trögt här inne för att min blogg håller på att flyttas över till vimedbarn. Och därför är jag lite halvt otaggad på att skriva här inne. Jag vill bara dra igång den "nya" bloggen hihi. Jag hoppas att det går fort och att jag kan försöka göra saker utan att få dåligt samvete. Elliot får jag aldrig tillbaka, men jag vill iallafall försöka att hitta tillbaka till något som liknar mig. Jag hoppas att det går bra ♥
 

Kommentarer
Postat av: Sara - mamma till Signe och bebis i magen

Vilket fint fotocollage! Ta hand om dig.

2013-01-28 @ 10:49:19
URL: http://frutyrberg.blogg.se
Postat av: Sandra

Fina bilder! Jag tror på dig Amanda, och jag tror att med kärlek, stöd och ditt hopp som ändå finns där så kommer du en dag lära dig att leva med det här. På ett eller annat sätt. Allt har sin tid och trots att ni förlorat er älskade lilla Elliot så har du/ni all rätt att göra de som gör dig glad, som ger dig något, om så bara för stunden.

Kram! <3

2013-01-28 @ 13:17:40
URL: http://viskablifyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0