På tal om fjärilar..

Ja, på tal om fjärilar som sagt. Jag köpte även två olika fjärilstavlor för ett tag sedan.. Dom åker runt, runt här hemma och jag kan inte riktigt bestämma mig vart jag ska ha dom. Sådär är det alltid.. Varför köper man inte 5-6 ex. av allt så man kan ha en i varje rum.. Det hade kanske blivit lite enformigt och tråkigt, men då hade man ju iallafall sluppit problemet om vart man ska ha sakerna hihi..
 
Jag tror en av dom ska få komma upp ovanför matsalsmöbeln här i vardagsrummet iallafall, men det återstår väl och se :)
 
 Jag minns ej vart jag köpte dessa, men ni kan googla fjärilstavlor som jag gjorde så hittar ni nog en bra webbutik :) Knopparna här nedan däremot köpte jag på inreda.com.. 
 

Idag vann jag nattningen iallafall, på tal om något helt annat sådär hehe. River somnade i sin säng och det tog "bara" en timme. Det brukar ju ta lite längre tid att somna i hans säng. Han är inte van det (lathet av oss), men eftersom inte våran säng fungerar just nu så kunde man ju lika gärna ta fajten där inne. Nej, nu får det bli en stund i soffan innan det är dags att sova och ladda batterierna inför imorgon när man ska agera pysande ballong igen. Dags för vattentömning igen.. Blää.. Less med stort L!  

Kommentarer
Postat av: charlotte

hoppas det går bra imorgon mandis.. <3

2013-01-03 @ 22:51:20
URL: http://charlotteholst.vimedbarn.se
Postat av: Isabelle

Måste bara säga att GUD vad otroligt fint du har det! :) <3 Hoppas du mår bra!

2013-01-05 @ 02:04:47
URL: http://mammaspyre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0