Slödag..

Lite fler bilder från den "nya" hallen.. Ett av det bättre köpen vi gjort på länge är utan tvekan detta skoskåp från IKEA.. Så mycket mer plats det blev i hallen när man fick bort det fula skostället med tusen par skor överallt.. Och snyggt är det ju också :) 
 
 
Idag har jag varit riktigt trött och seg. Sömnbristen om nätterna börjar ta ut sin rätt.. Vissa nätter går jätte bra, andra kan jag inte somna. Så idag tog jag en sovmorgon fram till lunch och då blir man ju så seg när det blir lite vända på dygnet över det hela. Så ja, idag har jag inte kommit mycket längre än sängen då jag låg kvar samtidigt som River sov lunch också. Nu har dom åkt och busat hos farmorn så jag har återigen bäddat ner mig i sängen med en tallrik mat och nu tänkte jag bara lyssna på kroppen och slappa. Tänkte kika klart på hypnotisören som jag började på tidigare. Svenska kriminalfilmer som sagt ♥ Och till dig som frågade så hittar ni oss på Bymandyy på instagram. Med två y alltså.. Hade tydligen skrivit fel tidigare :/ Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vill bara säga att det är fint och starkt av dig att dela med dig om er stora sorg!! Styrkekramar

2013-01-21 @ 16:26:11
Postat av: Johanna - Life by Me

Grymt fint! Du är verkligen duktig på det här med inredning! Har du gjort tavlorna själv?

2013-01-21 @ 22:25:36
URL: http://lifebyme.se
Postat av: Tina

Så fint!

2013-01-22 @ 13:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0