Två från hemma hos oss..

Då var det sena kvällen igen då. Antar att den lär hinna bli ännu senare innan jag sover med tanke på att jag både är piggare och vaknade 14:30 idag hehe. River sover ju iallafall sedan någon timme tillbaka. Att natta han nu för tiden är allt annat än lätt.. Ofta tar det minst 1-2 timmar och jag och Marcus hinner tappa tålamodet både en och två gånger innan han sover. Längtar tillbaka till de där nattningarna med en flaska välling, pussar och sen somnade han, men men.. allt svänger ju, speciellt med små busar :)
 
Två små mobilbilder från vårt vardagsrum.. Nya skrivbordet vart jätte fint här inne..
 
Nu har vi precis sett fjällbacka morden. Älskar ju svenska kriminalare som ni säkert vet. Tidigare idag såg jag "odjuret" på svtplay.. Också en bra svensk film.. Så ja, det får bli mitt tips ikväll.. Ett litet filmtips sådär.. Så om ni inte sett någon av dom, in på svtplay :) Kvällskram! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Sabina

Ni ser ut att ha det så fint hemma! :)

2013-01-03 @ 11:20:27
Postat av: Johanna - Life by Me

Ni har det så fint :)

Ja, nattningarna kan dra ut på tiden här också... jag funderar på om man kanske ska ta bort sovningen på dagen? Charlie är nere på max en timme på dagtid men på samtidigt tro jag han behöver den fortfarande.... svårt.

2013-01-03 @ 21:53:49
URL: http://lifebyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0