Viktväktarna

 
Ny vecka och nya tag som sagt. 
Idag skrev jag in mig på viktväktarna igen. Har längtat i sisådär 9 månader efter det. Jag körde ju det när jag blev gravid och det var toppen. Det är ju ingen bantning och det är det som gör att det funkar kanon för mig.. Att äta gott och sånt är ju livet, så att banta och knappt äta-dieter funkar inte. Detta funkar kanon. Jag har ungefär 8 gravidkilon kvar och funkar viktväktarna lika bra som sist så är dom borta om 3 veckor ungefär. Jag gick upp 22 kg denna graviditet. Med River gick jag upp 18 kg och hade gått ner 22 kg efter 2 veckor. Denna gång gick det inte lika smidigt, men jag ammar ju inte heller så. Även om jag har 8 gravidkilon kvar, så är mitt mål att gå ner 11 kg. Heja heja! =)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hur fungerar viktväktarna? Jag har aldrig riktigt förstått det, handlar det om att hålla koll på hur mycket kalorier man stoppar i sig? :)

2013-01-28 @ 12:56:33
URL: http://matildalinneaforslund.blogg.se
Postat av: Nikita

Heja dig :-)

2013-01-28 @ 17:17:12
URL: http://nikital.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0