Aj!

Åh, äntligen frukost.. Som jag längtat.

Idag smakade det extra bra med frukost! Var så hungrig igår. Blev ingen middag utan bara frukt då jag käkade rejält med potatisgratäng på lunchen vilket är skit dyrt så poängen var nästan slut. Ibland är det hårt att vara viktväktaren om man äter fel typ av mat hihi.

Idag har jag även börjat med min medicin mot ansiktet. Skönt att vara igång även om det var en hemsk start. Alltså salvan som jag smörjer i ansiktet gör så sjuuukt ont. Det känns som det brinner efter jag smörjt. Aja, det ger väl förhoppningsvis resultat. Vill inte vara prickig längre även om det är väldigt tjatigt att behöva äta långtidkurer såhär. Känns som ett lopp utan målgång, typ!

Aja, nu är det dags att göra sig i ordning för några timmar på ÖF.
Kram och trevlig start på helgen ♥

Kommentarer
Postat av: PATRICIA - mamma till Wilja & Novalie

Men menar du de ellerrrrrr? ;) Inte ett dugg lika enligt mamma!^^, host! Vem försöker jag ljuga för.....

2012-04-27 @ 09:34:51
URL: http://mammasangel.blogg.se/
Postat av: Olivia - Ung mamma till Ted

Vad jobbigt med en svidande salva :/ Kram

2012-04-27 @ 11:25:22
URL: http://oliviaisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0