Bajs

Här hemma ringer vi mååååånga samtal per dag.

Vilken morgon. Först sover River jätte bra men istället så sover jag som en kratta. Jag blev jagad av både den ena och den andra psykopaten inatt och det enda hade värre yxa än den andra.. Roliga mardrömmar haha. Sen så har alltid gått emot mig haha. Oflyt och otur är ju mitt mellannamn om jag inte sagt det?! Det börjar med att River har fått morgonrutin på att dricka sin välling/smoothie i soffan framför barnkanalen för att sedan somna för sin första vila. Tror ni inte att vi sitter med bara 1an och 2an imorse? Alla andra kanaler var gone.. Åh, vilken fajt det blev. Han var galen. Gav mig dosan 500 gånger och peka och vejjade och grinade och han kunde väl inte alls förstå varför jag inte bytte till det han ville. Åh, till slut däckade han till godmorgon sverige.. Jag förstår honom.. Gud så deppigt.

Det och p3 är nog det värsta som finns.. Man blir så deppig och seg av att lyssna på människorna där. Nej tacka vetja vakna och andra program med lite drag i på morgonen så man vaknar till.
Nu ska vi äta ugnsfalu, eller River ska. Det är för dyrt för mig höhö. Och sen blir vi kanske på lite bättre humör och kan leka lite ute! Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Usch va otrevligt med mardrömmar. Undra varför man drömmer det ibland? Nu var det iofs väldigt längesen jag drömde en mardröm... Stackars lillkillen som ville att du skulle byta kanal, haha. Det är ju helt sjukt va de kan göra sig förstådda nu! :O Edvin gillar också att prata i telefon :) Visst är det gulligt när de går där och pratar? Kram

2012-04-19 @ 14:21:00
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: Y A S S E

RE: Ja :/

2012-04-19 @ 18:18:47
URL: http://dreamhunter.blogg.se/
Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

svar: Okey då vet jag ;)

Skönt att ni får en timm sommar tillsammans då ;) utan att tänka på jobb. hihi.



kram

2012-04-19 @ 18:49:49
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0