Dåligt samvete

"Keso är det godaste jag vet"

Godmorgon på er! ♥ Till och börja med vill jag säga tack ♥ för alla peppord när det kommer till viktväktar resan, så kul att läsa! Det verkar som att några av er blir sugen att testa?! Gör det säger jag bara :)

Idag har vi en mamma här som är otroligt glad över en ny dag och ny vecka. Denna helg har inte varit min. Igår låg jag däckad i migrän och trodde jag skulle dö och i övrigt så har jag varit på världens sämsta humör. Jag har gått emot min viktigaste regel, att låta mitt humör gå ut över River. Det är verkligen min viktigaste regel som sagt. Att min trötthet, stress, dåliga humör osv aldrig,aldrig,aldrig ska gå ut över River. Det har det gjort i helgen då jag har varit lättretligt och grejer och det gjorde att jag igår inte ens kunde somna p.g.a dåligt samvete. Jag låg vaken halva natten typ och väntade och jublade inombord då River gnällde från sitt rum och ville komma in till oss. Aldrig har jag njutit så mycket över att ha en 12 kg klump på högerarmen hela natten och aldrig förut har det varit så skönt med kramp ;-) Dåligt samvete är verkligen det värsta som finns för mig som mamma, iallafall när det är jämtemot River.

Idag har jag därför lovat mig själv att vara översnäll idag och vi ska göra massa roliga saker. Lillen är redan lycklig och har förlåtit mig. Han fick ju äta tandkräm ur tuben i 2 sek. Det bästa han vet men det är ju inte helt okej, men idag var det okej hihi. Kram och trevlig start på veckan önskar vi er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0