Det bästa som finns..

Mini ♥

Ibland ramlar jag bara över bilder som ger mig tårar i ögonen, typ. Tänk att det här lilla underbara pyret skulle växa upp och på ett ynka litet år förvandlas till världens gladaste och charmigaste unge. Eller ja, förvandlats är väl fel ord. Du har ju alltid varit glad och charmig och helt fantatiskt underbar, men tänk vilken resa man gör med de små på bara ett år. Det finns ingen charmigare än min lilla River och jag blir bara mer och mer kär för varje dag som går. Ibland får jag ont i hela kroppen när jag tittar på honom för att jag älskar honom såååå mycket och ibland är jag verkligen nära att nypa/pussa sönder hans underbara gosiga kinder. Åh, älskade unge, så jävla underbar du är. Nu som då ♥



Kommentarer
Postat av: Louisefoto

Kan knappt fatta att River blvit så stor.

Kommer ihåg när man satt o vänta på att han

skulle komma.

2012-04-27 @ 21:00:42
URL: http://Louisefoto.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0