En klocka + en olycka

Ett stycke ny klocka som fick flytta in i vårt kök igår.

Här är det en hemmasöndag som pågår, inte mycket alls på schemat. Vi startade dock dagen med en liten munolycka på liten.. Blod som rann och en mycket ledsen River. Usch, jag gillar inte blod och kan inte ens säga ordet sjukhus utan att bli svimfärdig men att se Rivers blod tar ju priset. Man får så ont i hela kroppen även om lite blod inte alltid är så farlig som det ser ut, men det får bli ett besök hos farbror tandläkare för lilleman så får vi hoppas att allt är bra i den lilla söta munnen.

Olycker händer ju så lätt, hur ska man orka? haha. Allvarligt.. Känner mig helt matt när det hänt något. Det är ju verkligen sant som det sägs.. Att den dagen man får barn så har man sitt hjärta utanför kroppen. Ojoj, tänk den dag River ska ränna ute på stan på nätterna och igonerera mina samtal?? Jag kommer dö.. Vi får hoppas han blir en lydig liten unge, som sin mor hihi! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt snygg!



Jag har sluppit se blod från Juni hittills (tack och lov, ta i trä och allt det där) men den dagen kommer väl. Troligen svimmar jag på fläcken =S

2012-04-22 @ 13:06:04
URL: http://crystorm.devote.se
Postat av: Tina - Minnas mamma

Stackars liten då :( Vi var ruggit nära en fruktansvärd olycka igår, ska blogga om det lite senare tänkte jag. Fattar inte att dom har blivit så himla orädda nu! JOBBIGT!!

2012-04-22 @ 13:08:01
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Maria Simann Frennvik

Å jag hålle rmed, känns som hjärtat ska gå i bitar när någon av de små slår sig.. Tänk dig då när mitt fosterbarn ( tillika min systerson) föddes med hjärtfel och hade slangar och grejer överallt första gången jag såg honom ! Blääää för sjukdomar och ramling på barn !

2012-04-22 @ 14:32:39
URL: http://magmar.blogg.se/
Postat av: Lovelyeverafter - Mammaliv, foto & design

Jättefin klocka! :D

2012-04-24 @ 21:54:37
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0