Hej på er

Gårdagens mami.

Idag har vi njutit av solen, jag har städat festlokalen och känt mig bakis.. Kan man bli bakis av doften av öl? ;) Jag avslutade dagen med en lång PW. Jag skulle mäta en runda jag brukar gå men tror ni inte att jag upptäcker efter halva vägen att jag glömt att starta igång räknare?! hehe, så typiskt! Jag ska verkligen försöka ta mig iväg oftare, ensam såhär på kvällarna och få lite snabba promenader som träning nu när gympan slut. Jag ville så gärna springa idag men det går verkligen inte. Fortfarande så känns det som om att varje liten tarm ska hoppa ur munnen på mig när jag försöker springa eller hoppa.. Man tycker ju att allt borde vara back to normal nu när det snart gått 15 månader sedan förlossningen men icke. Det är hullerombuller där inne fortfarande.. Så obehagligt.. Ni ska bara veta hur många gånger per dag jag har en "bebis" som sparkar där inne. Världens sjukaste känsla, lite obehagligt det också faktiskt :p

Kram till er, nu lär jag slita mig.. BB dags ni vet :)

Kommentarer
Postat av: miia mamma till my

Min lilla är 2 år och jag har också fortfarande "bebis" i magen :P Och det är faktiskt lite skrämmande.

2012-04-29 @ 22:34:32
URL: http://tionolletttjugotva.blogg.se/
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Nemen gud vilken obehaglig känsla det borde vara! :O

2012-04-30 @ 20:04:25
URL: http://jsantinelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0