Mängder av ägg

Vi har en liten kille här hemma som drunkar i alla sin ägg.

Vilken härlig dag vi haft. River och jag var ute och lekte med hans mormor i förmiddags. Åkte kana och jäste i parken. River skulle kunna vara ute i en vecka om han bara fick. Det var så soligt och skönt även om det var riktigt kallt också. Lite sådär halv skumt vårväder för att vara exakt.

Nu är magarna mätta efter ytterligare en påskmiddag. Det går hårt på viktväktar pointsen såhär under högtiderna ;) Men det är ju det som är så härligt, som sagt. Man kan njuta av allt det goda bara man har koll på mängden. Jag ♥ viktväktarna. Det absolut bästa beslut jag har tagit i hela mitt liv var att gå med där. Eller ja, det allra bästa var ju förstås att låta min lilla River flytta in i magen men sen så ;) ♥

Nu ska det städas och nattas och målas här hemma. Rooligt. Ska det bli fin får man lida pin. Ett litet omgjort ordspråk sådär hihi. Kram så länge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0