Not good

Här har ni anledningen till att jag hellre står bakom kameran än framför. Jag kan inte fastna på bild. På 9/10 bilder så gör jag någon min eller halvblundar och detta hur mycket jag än anstränger mig haha. En jäkligt dålig egenskap för en bloggare kan jag ju säga ;-) men men..

Idag hoppas jag att vi ska få en tandläkartid åt den lilla herren. Han har ett ganska rejält sår bakom sin ena framtand men vad vi känner så sitter inget löst men man vet ju aldrig så ett tandläkar besök måste vi pricka av så vi kan lugna oss lite. River får ju gärna vänta några år till med att tappa sina tänder.. Allra helst får han behålla de små mjölktänderna han har nu föralltid. Finns inget som är så sött som Rivers underbara glugg ♥

Aja, dags att styra upp dagen. Kram och trevlig start på den nya veckan önskar vi er ♥



Kommentarer
Postat av: Frugans viktiga resa

Jag fotgraferar hellre än blir fotograferad. Hihi ja om man nu kan bli rutinerad på tatueringar :)

2012-04-23 @ 09:19:33
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Mamma Evelina

Den är så fin den där jackan och passar River perfekt! :)

2012-04-23 @ 10:44:57
URL: http://loon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0