Seg dag

Gissa vad vi har gjort idag??

Usch vilken lång och tråkig dag. Vi vaknar upp till att snön faller ner och det finns ju inget mer deprimerande som kan hända i slutat på april.. Det har sedan fortsatt och snöat hela dagen så vi har bara varit hemma och haft det tråkigt. Jag var så trött efter en lång natt så jag låg och halvsov med ena ögat enda fram till lunch medan River röjde runtomkring mig. Efter det så har vi bara plockat och haft det segt. Städat Rivers rum har vi gjort. En bomb måste ha slagit ner där inatt ;-) Men det ska synas att det är bra i huset enligt mig, även om man inte gör annat än att städa. River är helt förbaskat duktig på att röra till. Har vi bara varit hemma en hel dag utan att plocka undan så ser man knappt golvet när dagen är slut. Hur mycket men än plockar så blir det ändå aldrig ordning och reda. Idag tog det 45 minuter för mig att fylla en diskmaskin. Jag stoppar i en gaffel, River plockar ut två ;-) Ojoj, någon som känner igen sig? Jag tror att Bymandy skylten med texten " Ursäktar att jag stökar till, men jag utvecklas faktiskt!!" skulle passa perfekt inne hos River :)

Kommentarer
Postat av: Marie

haha, allt ska plockas fram såklart :) Usch vad tråkigt med snö, April brukar vara sådär konsitg vädermässigt, men snart är det sommar! Håll ut!

2012-04-17 @ 15:56:08
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com
Postat av: Lotta, Millebus o lill* i magen

Vi hade med april väder igår, hagelstorm, strålande sol, regn, snö.... Spännande!!ser ut som om någon haft väldigt kul där inne:)

2012-04-18 @ 07:31:35
URL: http://sessancharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0