Trött på detta..

image descriptionDetaljer från finaste spegeln. Jysk it is!

Hej igen. Då var Fredagen snart över och vi har hunnit massor. Kompislek, fetlunch på stan, handlat, köpt finaste spegeln, städat och allt sånt där vardagligt. Älskar full rulle, men det är också det som är det jobbigaste just nu. Jag skriver aldrig om detta och lär inte göra det mer sen heller men ibland dras jag bara mot tangenterna, och så är fallet idag. Jag är så trött på att leva i en orkeslös kropp, där alla måste och liknande är en pina. Att leva i en vardag där minsta lilla blir något stor och kroppen orkar inte. Den här veckan har vi varit iväg tre dagar och det är för mycket för min kropp. Den klara inte det och fan så otäckt det är. Läskigt att leva i en kropp man inte känner igen. Men efter regn kommer solsken, men detta har varit en väldig lång regnskur så nu måste det bara vända snart.

Otroligt tacksam är jag iallafall över det jag har. Marcus och River och allt i mitt liv. Återigen, efter regn kommer solsken! Njut så länge av en liten bild på nya spegeln, funderar på att köpa en till och byta ut den svarta i hallen.. Kram och godnatt!♥

 


Kommentarer
Postat av: Sarah

Vad menar du med orkeslös kropp och varför är det så? Så känner jag mig jämt och gjort långt innan Leon men ännu mer nu. Fast vet inte varför...

2012-04-27 @ 23:49:13
URL: http://lillahjarta.blogg.se/
Postat av: Madeléne

SV:

Varsågod, tack!

okej, är det roligt?! :)

Typ presonlig tränare eller?

2012-04-27 @ 23:54:46
URL: http://maddespictures.blogg.se/
Postat av: Linda -Mamma till Hailie

Köpte en precis likadan spegel idag men i silver på Jysk :) dom e så himla fina hade velat ha en vit men de hade dom inga på lager dock kunde dom beställa men då fick man ju vänta i 3 veckor o de pallar ja inte så de blev en silver :) men de kan ju visserligen bli en snygg brytning till hallen som vi ska inreda i vitt :)

2012-04-28 @ 01:09:06
URL: http://pinkdiamondandpearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0