Valborg

En väldigt dålig mobilbild bjuder jag på här, men jag är ju bara tvungen att visa vilka fina blommor jag fick av min lilla, stora kärlek igår. Vem har lärt River att man ska plocka och ge bort blommor?? Inte kan det vara hans far iallafall ;-) haha närå, stackars Marcus.. Men jag var bara tvungen :) Vem behöver blommor när man får så mycket annat? Och för den delen så lär ju blommor från Marcus aldrig klå denna, underbara bukett. Jag smälter goungen ♥

Nu sover lillen och när han vaknar så ska vi starta grillen och göra oss redo för att fira valborg. River ska gå på majkase! ♥

Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Men VISST?! Jag håller verkligen med dig. Minna har fått äggröra och majs till middag någon dag när vi inte haft tid och ork och så druckit en stor flaska välling på det, och 1 dag har hon faktiskt ätit yoghurt till middag. 1 dag på 14 månader! Att servera en macka till middag varje dag känns så jävla fel! Barn SKA ha mat även om man själv inte äter. Själv kan jag absolut käka en macka till middag och vi är väl ungefär dom dig och Marcus och är ganska dåliga på att äta, men aldrig att vi skulle neka Minna mat bara för att vi själva inte äter.. Det ska ju inte hon lida för liksom!

2012-04-30 @ 12:38:48
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0