Dagen(s)

Godkväll från mamman och bebiskulan :-)
 
Bästa stunden på dagen är utan tvekan när jag får kasta mig i soffan på kvällen. Helt slut efter en dag på vift med son och mamma. Helt slut efter att ha mammat och jagat tokig unge och helt slut efter att bara vara haha! Vi drog iallafall iväg till valbo och strosade runt i köpcentrumet. Jag såg inte en enda grej i en butik, det finns liksom inte tid till det när River är med, så jag längtar extra mycket till den där shoppingtrippen jag pratade om imorse nu. River har haft en bra dag iallafall. Ett köpcentrum med klädbutiker är ju drömmen för han. Fatta hur måpnga gömställen det finns där man kan skrämma skiter ur mamma genom att försvinna under en klädhylla på en hundra dels sekund :-) Han somnade gott nyss och jag ska krypa upp i soffan som sagt och njuta av att alla tvserier återigen börjar dra igång. Kram ! ♥
 
Lillherrn idag. Bullfika som inte alls var nå roligt, inte tid med bulla mama! Sen fick det bli en smoothie muta hemma hos mormor för en stund paus. Jag läste att någon reagerat på att jag skrivit att jag mutar River tidigare. Och ja, ofta mutar jag honom, men inom gränser såklart. Ofta med ett mellanmål eller liknande just för att han ska sitta still två sekunder, eller hålla ut i vagnen en stund till.. Den mamman som inte har gjort det, ja den får gärna berätta hur ni gör annars :-)

Kommentarer
Postat av: Louisefoto

Gud va fin tröja du hade på dig :)
Älskar färgen :)

Svar: Tack :) älskar också färgen :)
Mandy & River

2012-08-20 @ 19:37:29
URL: http://Louisefoto.spotlife.se
Postat av: Jossie

Haha ja det gör jag ofta. Typ "åh banan, det vill du väl ha. Jo här. Sitt still. Ääääääät!" hehe. Brukar sluta med att jag får äta upp den där öppnade bananen dock ;)

2012-08-20 @ 20:39:29
URL: http://jsantinelli.blogg.se
Postat av: Fia- mamma till Edison

Här mutas det också friskt! Russin i vagnen idag så jag skulle få titta färdigt i affären ;) Nappen är också alltid med...Vill också veta hur man gör annars! :P

Svar: Alla gör nog så hihi. IBland tycker jag det är så synd att River inte tar napp.. Men han har ju sin kära nappflaska som ofta duger med något litet i :)
Mandy & River

2012-08-20 @ 22:13:30
URL: http://fialotten.blogspot.com
Postat av: sandra, 17 år & 2 barns mamma

Jag gör det med Hampus! Skulle aldrig kunna ta mig någonstans annars, ungen är vild som tusan ;)

2012-08-21 @ 10:15:44
URL: http://les.webblogg.se
Postat av: frida

Här mutas de för fullt oxå emellanåt.. å får du ett tips på hur man gör annars så tipsa gärna vidare för de skulle ja vilja veta haha ;)

2012-08-23 @ 00:19:48
URL: http://fritte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0