Dåligt samvete..

Två fina kuddfodral som jag gärna vill ha på vår säng. Jotex it is. 
 
Då var kvällen här och jag är uppkrupen i soffan framför favoritprogrammet med en liten klump i magen. Det var många tårar och protester vid nattningen idag. Mamman fick vara lite hård för att han tillslut skulle förstå att han var svintrött och behövde sova. Dock så får jag dåligt samvete och lite ångest när han somnar när vi är "ovänner". Vill ha det mys och glatt innan vi säger hejdå för dagen, men det funkar ju inte alltid med en viljestark prins. 
 
Godnattkram från mig! ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna - Life by Me

Fina kuddar!

Usch vad jobbigt, jag förstår att det känns tungt. Vi är inte ovänner när C ska sova, däremot gillar han ju INTE att bli lämnad på dagis (även om det gick bra idag) och det blir lite samma känsla, jag vill inte att han ska vara ledsen när vi skiljs åt...
Som tur är glömmer de ju fort!

Svar: Usch, det förstår jag. Gruvar mig jätte mycket för nästa vecka när det är dags för dagis. Är så rädd att han inte ska vilja bli lämnad där. Men som sagt, ikväll var han ju inte ledsen på riktigt utan mer protest, men jag hoppas vi slipper tårar på dagis!
Mandy & River

2012-08-27 @ 21:55:42
URL: http://lifebyme.se
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Å vad spännande! har en hel vecka kvar tills vi ska dit! Lycka till!

2012-08-28 @ 09:48:10
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0